elefantsands botswana - Reisverslag uit Francistown, Botswana van Tineke Edwin - WaarBenJij.nu elefantsands botswana - Reisverslag uit Francistown, Botswana van Tineke Edwin - WaarBenJij.nu

elefantsands botswana

Door: Tineke en Edwin

Blijf op de hoogte en volg Tineke

03 November 2010 | Botswana, Francistown

We zijn al een aantal dagen onderweg de vlucht naar johannesburg ging goed alleen het tweede deel vanaf Caïro had 2 uur vertraging. We hebben de big 5 van de boerderij dieren al gezien tot nu hebben we de neushoorn en de olifant gezien, dus nog 3 te gaan.
Het is hier warm onderweg al een paar druppels gehad. Op de achtergrond hoor ik al wat rommel dus de olifanten krijgen misschien hun lang verwachte water. Ze zijn erg onrustig en hebben vorige week het zwembad gesloopt. Straks gaan we op zoek naar de dieren die hier te zien zijn en hebben een overnachting in een bushcamp. Iedereen de groeten uit Botswana en tot het volgende wifi punt.

• 03 November 2010 - 16:40

Marjolein:

Hee daar, goed om wat nieus van jullie te lezen, lekker warm daar zeg. veel plezier!

• 03 November 2010 - 16:45

Margriet:

spannend hoor. ik wil wel ruilen zeg!! heel heel veel plezier en ik ga jullie volgen.

• 05 November 2010 - 15:31

Arie En Ria:

leuk verslag wij weten nu een beetje waar jullie uit-hangen. Hier alles goed,
    groeten uit w-huizen

• 05 November 2010 - 20:16

Ellen :

Hé wat een heerlijk idee, olifanten en een heerlijk zonnetje!!
    Jaloers!! ;-)
    have fun!

• 06 November 2010 - 18:28

Leon En Linda:

Wauw, klinkt nu al leuk en dan is de reis nog maar net begonnen. Met Galadriel en Frodo gaat het goed, ze zijn al vaker gezellig beneden en Frodo geniet dagelijks van het babyborn badje die in de badkuip staat. Geen zorgen dus!
    Veel plezier

• 06 November 2010 - 23:18

Willem:

Klinkt allemaal super!
    Nou je wordt hier nog niet gemist, de wereld draait door. Net als de Walsen afdeling.
    Genietse en hou het heel.
    groetjes!

• 08 November 2010 - 13:23

Sjaak:

Hoi Edwin Tineke: zo te zien vermaken jullie je wel daar, en lekker warm weer,hier is het herfstkoud brrr

• 10 November 2010 - 17:22

Sandra:

Leuk om te lezen wat jullie doen en al gezien hebben, volgens mij staat jullie fototoestel niet stil.De groetjes van ons uit Nierup.

• 13 November 2010 - 18:15

Leon En Linda:

Hoi, wanneer volgt weer een reisverslag, we zijn reuze benieuwd. Zijn jullie al in Namibie? De caprivistrook veilig doorgekomen? Groetjes uit breezand

• 13 November 2010 - 20:04

Danielle:

Hoi Tineke& Edwin,
    Hier een groet uit Schagen....erg leuk om wat van jullie te lezen. De andere dieren ookal gezien???geniet van het warme weer want hier is het verschrikkelijk. Maak nog maar wat foto's en geniet.... Kus Sandra,Denise&Daan

• 14 November 2010 - 22:26

Patrick:

Alles okay hier in het natte en koude WW. Jullie huis staat er goed bij en de berg post valt mee. Geniet lekker van al het moois in Afrika en veel plezier.

Groeten,
    Patrick

• 16 November 2010 - 11:54

Sonja En Sharon:

Hee daaro!

Klinkt goed tot zover! Hoop dat jullie gauw weer een wifi punt vinden, want we zijn benieuwd hoe het nu gaat daar!
    Hier alles ok in ieder geval, de wc is al bijna klaar;-)
    Leuk trouwens dat ik hier ook kan zien hoe het gaat met de poesjes. Als Linda dat blijft melden iig;-)

Veel liefs uit Stiens!

• 16 November 2010 - 19:26

Leon En Linda:

Lieve baasjes, jullie zitten lekker in een warm land maar wij genieten ook hoor. We slapen nu lekker boven en vallen de "oppas" niet meer lastig met ons mauwen ,s nachts. Daan en Jill knuffelen wat af met ons, we zijn straks helemaal kinderen gewend het kan ons niet gek genoeg.Buiten zijn we nog niet geweest, als Linda met de halsband komt zijn wij gevlogen, ons te koud! Jullie zien het we voelen ons al helemaal thuis. Dikke knuf Galadriel en Frodo.