transfer naar Asie - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Tineke Edwin - WaarBenJij.nu transfer naar Asie - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Tineke Edwin - WaarBenJij.nu

transfer naar Asie

Door: Tineke en Edwin

Blijf op de hoogte en volg Tineke

27 November 2010 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Het is nu 11u in de morgen en we zijn bijna klaar, voor het vervolg van de reis. Om 12u vertrekken we uit het hotel voor een vlucht uit Kaapstad naar Johannesburg Om daar vanavond door te gaan naar asie

• 27 November 2010 - 09:55

Sjoerd:

leuk reisverslag en mooie foto`s.
    succes in asie
    gr Sjoerd

• 27 November 2010 - 18:21

Benno:

Dag Edwin en Tineke,zo te lezen was Afrika fantastisch.
    Hopelijk wordt Azie net zo'n groot avontuur.
    Veel plezier,groeten Benno

• 27 November 2010 - 20:06

Spreng:

Maurits:Tineke mis jou zo,maar wel plezier.
    Sandra:Ik hoop dat je het na je zin hebt Groetjes Sandra.
    Peter:Heb je het nog steeds na je zin nog veel plezier verder Groeten uit holland.
    Denise: Hoi Tineke,ik hoop dat je heel huids terug kom en veel plezier daar.

• 29 November 2010 - 17:18

Judy:

HAllo vakantiegangers. Ook verlieft op zuid afrika? Het is een hele belevenis toch. Ik denk met veel plezier terug aan dat land. En nu in bangkok ook weer een belevenis apart. Wiuj hebben onze reis ook weer gehad het was weer mooi. Nu allews weer normaal. Het is wel koud hier. maar wat wil je van boven 32gr naar 2 onder nul. gerard is goed verkouden. Heel veel plezier nog en tot mails knuffel judy