Dag 27 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Tineke Edwin - WaarBenJij.nu Dag 27 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Tineke Edwin - WaarBenJij.nu

Dag 27

Door: E&T

Blijf op de hoogte en volg Tineke

20 November 2013 | Nederland, Amsterdam

Vandaag is het vroeg opstaan want om 07:45 moeten de 2 busjes klaar zijn met de tassen op het dak voor het vertrek naar het vliegtuig.
De eerste vlucht is van Amritsar naar Delhi. Met de kilo`s zat het goed we hadden nog iets van 2 kilo`s te kort. De korte vlucht naar Delhi duurt 5 kwartier en is op tijd. Op het vliegveld van Delhi nemen we afscheid van de reisleide rEdo deze blijft nog 8 dagen langer in India om uit te rusten van de veeleisende groep (grapje). na bijna 2 uur wachten vertrekt de vlucht naar Frankfurt. Daar komen we om 18:00u aan volgens tijd. Op deze luchthaven vinden we na lang zoeken een zitplaats voor 4 personen om te genieten van een lekkere cappuccino. In India was deze niet zo lekker omdat deze van oplos poeder was gemaakt. Om 21:00u vertrekt de laatste vlucht naar Schiphol en om 22:05u land het toestel en konden we opzoek naar onze tassen. Deze kwamen vrij snel op de band en zonder verdere controlle gingen we naar de aankomsthal waar mijn moeder al stond te wachten. Snel naar buiten in de kou iets van 6 graden, in Delhi was het nog 27 graden, naar mijn vader die daar stond te wachten. Na dit indrukwekkende en chaotisch India , willen we via de A7 terug naar huis. Natuurlijk waren ze weer bezig met werkzaamheden dus ging de reis maar via Alkmaar. Moe maar nog nagenietend van de mooie reis kunne we nog net voor 00:00 naar bed.

• 22 November 2013 - 19:36

Sjaak:

Hopelijk hebben jullie genoten van deze vakantie, goede reis terug. Is koud hier.

• 23 November 2013 - 14:28

Yvonne:

Bofkonten!!!

• 23 November 2013 - 14:54

Yvonne:

Zo, even rustig jullie verslag gelezen. Leuk om dingen weer terug te lezen, die je een beetje vergeten bent. Vooral de eerste week is een beetje achterop geraakt. Alweer een heel klein beetje gewend aan het koude weer?