1 dag voor vertrek - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Tineke Edwin - WaarBenJij.nu 1 dag voor vertrek - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Tineke Edwin - WaarBenJij.nu

1 dag voor vertrek

Blijf op de hoogte en volg Tineke

24 Augustus 2015 | Nederland, Amsterdam

Nog 1 dag voor we de reis beginnen. Gister nog een berichtje gekregen uit Canada dat we de bosbranden in de gaten moeten houden. Deze komen in de buurt van onze route. Maar wat is in de buurt 100 km of meer de afstanden zijn daar zo groot. We zullen naar informatie zoeken en zo nodig de route aanpassen daar zijn mogelijkheden voor. De kilo`s zijn verzameld nu nog even verdelen over de koffers en dan zijn we er bijna klaar voor. De katten zijn zaterdag al naar hun logeer adres vertrokken dus het is wat stil hier in huis. Maar de katten hebben het al naar hun zin op hun vakantie adres, dus daar hoeven wij ons niet druk te maken.

Groet,

Wij hebben er zin.

• 25 Augustus 2015 - 16:45

Lida Beemsterboer:

Hoi luitjes

Heel veel plezier, hebben de foto"s van het feest naar Henk en Gerritje gebracht, jullie staan er ook leuk op.

Gr, van ons Ben en Lida

Stuur het reisverslag maar naar Ben zijn mail adres, ik open niet alle dagen mijn mail box,

doeiiiiiiiiiiiiiiiii