Vancouver-Victoria - Reisverslag uit Victoria, Canada van Tineke Edwin - WaarBenJij.nu Vancouver-Victoria - Reisverslag uit Victoria, Canada van Tineke Edwin - WaarBenJij.nu

Vancouver-Victoria

Blijf op de hoogte en volg Tineke

03 September 2015 | Canada, Victoria

Vandaag gaan we verder na 5 nachten geslapen te hebben bij Joan en Dave. Ik moest vroeg de auto uit de parkeergarage halen want Dave heeft de afstandbediening nodig. Als we rond 8uur zelf vertrekken weet de GPS niet meteen goed de route weer te geven. Maar door gewoon door te rijden geeft hij, als we tussen de hoge flatgebouwen vandaan zijn, de weg goed weer. Bij Tsawwassen nemen om 10u de ferry naar Swartz bay op Vancouver Island. De overtocht gaat ongeveer 1,5u duren. Rond 13u zetten we de tassen op de motelkamer en gaan we lopend naar het centrum. Best wel grappig een vliegveld midden in de stad, waar regelmatig watervliegtuigen komen en gaan. We hebben ook een film in het imax theater bekeken. Na het diner liepen we nog langs een plaatselijk open lucht podium waar een beginnend bandje leuke rockmuziek maakte.