Whistler - Reisverslag uit Whistler, Canada van Tineke Edwin - WaarBenJij.nu Whistler - Reisverslag uit Whistler, Canada van Tineke Edwin - WaarBenJij.nu

Whistler

Blijf op de hoogte en volg Tineke

18 September 2015 | Canada, Whistler

Het is de hele dag motregen. S`morgens zijn we naar het olympisch dorp gewandeld.
Het was de bedoeling om met de kabellift naar de top van de berg Whistler te gaan voor het mooi uitzicht over Vancouver.
Maar beneden zien we de top van de berg niet vanwege de lage bewolking dus zal het zicht op de top niet veel beter zijn.
S`middags hebben we iets gedaan wat we thuis niet in ons hoofd zouden halen.
We zijn een lange wandeling gaan maken in de regen om een golfbaan vlak naast het hotel.
Ondanks de lichte regen zijn er toch veel mensen aan het golfen, wandelen of mountainbiken.
In het bos rond de golfbaan staan veel mooie grote kasten van huizen.
Onderweg horen we veel eekhoorns, maar zijn moeilijk te spotten voor een foto.
Aan het einde van de wandeling zijn we nog even naar het olympische dorp gegaan, er moest natuurlijk ook nog wat gegeten worden.
Er blijven veel mensen in het dorp lopen tijdens de regen. De mensen van Whistler zijn heel sportief, je ziet veel mensen met een mountainbike, en dat betekend met dit weer dat ze van achteren er uit zien als beesten. Ze gaan met de lift de berg op en komen er rijdend weer vanaf. Om 18:00u stopt de lift dus hebben we geen mensen naar beneden zien komen. Wel hebben we veel mensen gezien die vanachter onder de modder zaten. Wat verder opvalt aan de mensen in Whistler, de ene is heel zomers gekleed (korte broek en shirt) en de ander heel winters (winterjas en muts op). Wij doen maar gewoon een jas aan want rond de 10 graden gaan we niet in een korte broek met een dun shirtje over straat lopen, dat is ons te koud.

• 20 September 2015 - 10:09

Sonja:

Sportief hoor!

• 20 September 2015 - 20:41

Ali:

Hoeveel zullen jullie van Alaska zien?
    Have fun and see you soon
    Love Ali