Banff - Reisverslag uit Banff, Canada van Tineke Edwin - WaarBenJij.nu Banff - Reisverslag uit Banff, Canada van Tineke Edwin - WaarBenJij.nu

Banff

Blijf op de hoogte en volg Tineke

30 September 2015 | Canada, Banff

Vandaag stonden we vroeg bij het moeras gebied 07:15 in de hoop dat het minder druk zou zijn. Helaas er waren al een aantal mensen, deze keer voor de zonsopkomst. Dus onze ontmoeting met de Moose ging niet door. Het heeft niet gevroren maar het is wel koud met 1 graad boven nul. Maar het is een heldere dag. We rijden tot het einde van de weg en gaan dan nog een stukje lopen in het bos. Het enige wat we zien is een eekhoorn, en wat eenden verder niets. 5 kwartier later gaan we terug voor het ontbijt. Na de koffie gaan we een stuk lopen bij Cave en Basin. Hier zien we veel toeristen paard rijden. Verder zien we veel eekhoorns, soms gaan ze gewoon door met hun bezigheden, zonder zich aan ons te storen. Bij terugkomst wat achterstand weggewerkt voor de blog. Tegen de avond rijden we nog naar de andere kant van Banff. Er was verteld dat bij Minnewanka lake longhoorn schapen zouden zijn. Het is wel een mooi gebied met rotsen, bos, en water. Maar die worden niet gevonden. wel een reddeer.